Subject: BS-37726/2021-KBH
From: Niels Ulrik Reinwald <[email-masked]>
To: ´Infocenter i Københavns Byret´ <[email-masked]>, "=FKT - Kommunikation - DSS" <[email-masked]>, Folketingets Ombudsmand - Officielt E-mail Certifikat <[email-masked]>, Folketingets Oplysning <[email-masked]>, Statsministeriet <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Nov 2021 13:08:20 +0100

BS-37726/2021-KBH

Til sagen:

Jeg har idag 2021.11.04 kontaktet EU domstolen CJEU og forventer svar om
hvorvidt Danmarks Domstole er rette domstol at anlægge sag til da Danmarks
Domstole naturligvis ikke skal dømme eller blot behandle en sag der er
stævnet mod Danmarks Domstole, sig selv. Jeg har henvist CJEU til artikel
263 i charter om EUs funktion. Domstolsstyrelsen, altså Danmarks Domstole,
som ikke er en juridisk enhed, vil få svar fra mig når der foreligger svar
fra CJEU om Domstolsstyrelsen (Danmarks Domstoles) kompetance og virke. Det
er muligt CVR 21659509 https://domstol.dk/om-os/cvr-og-ean/ ikke kan vente
men giv gerne besked i alle tilfælde.

Jeg har yderligere enkelte sager klar og gruppesøgsmålet er opdateret og
udvidet. Dette kunne gives til sagen men det er udenfor Danmarks Domstoles
kompetance, at modtage bevismateriale mod Danmarks Domstole hhv.
Domstolsstyrelsen.

Kbhs Byret og Domstolsstyrelsen og Danmarks Domstole må gerne fremvise det
af Kongehuset givne tilladelse til at anvende bøjle krone logo med globus
cruciger. Patent og Varemærkestyrelsen gav information om, at Kongehuset
var nok rette sted at spørge om tilladelse til at anvende omtalte logo. Se
logo nedenfor.

Niels Ulrik Reinwald Skolebakken 22 6430 Nordborg